Garantie
tvlift-meubel.nl staat voor kwaliteit. Hoewel alle meubels onderworpen worden aan een uitgebreide kwaliteitscontrole, zou het voor kunnen komen dat een meubel toch niet helemaal goed is afgesteld of defect raakt. Dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Op alle meubels die je bij ons koopt, krijg je standaard 2 jaar garantie. Maar ook wanneer er zich iets voordoet na deze 2 jaar, zijn we nog niet volledig uit beeld en helpen we je graag. Neem contact met ons op, zodat we een passende oplossing kunnen bieden.
Retourneren
Niet tevreden met je bestelling? Geen probleem. Je kunt bij ons vaak het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Neem hiervoor contact op met ons op. Lees hieronder meer over ons retourbeleid. Bij al onze producten heb je het recht om te retourneren. Als je hier gebruik van wilt maken, dan dien je dit aan ons te melden binnen 14 dagen nadat je het meubel hebt ontvangen. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk op eigen kosten terug te sturen of te brengen. Wij storten het orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten van het toesturen binnen 14 dagen na retour melding terug.
Wil je een product retourneren? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 073 822 9230 Of mail@flipmeubels.nl
Sommige meubels worden niet 100% vergoed bij retour.
Wanneer het meubel op maat is gespoten in een kleur naar wens vergoeden wij niet het gehele aankoopbedrag. Voor het in kleur spuiten houden wij 10.6% van het totaalbedrag aan.
Hoe kan ik mijn meubel terugsturen?
Over het algemeen zijn tv meubels te groot om via het postkantoor te versturen. Hiervoor zal een afspraak gemaakt moeten worden bij een pakketdienst. Let wel op dat je het meubel dan goed verpakt. Zelf terugbrengen kan natuurlijk ook.
Retouradres
Dommelstraat 38A
5347JL Oss
Nederland
Voorwaarden en uitzonderingen
Als je een meubel retour stuurt, dien je alle geleverde toebehoren mee te sturen. Het meubel moet in originele staat en onbeschadigd zijn, hierop zullen wij meubels controleren bij binnenkomst. Indien er schade ontstaat tijdens het retourtransport, dan is dit de verantwoordelijkheid van de klant. Voor retourzendingen geldt dat je als klant er zelf voor moet zorgen dat het pakket goed beschermd verpakt wordt. Indien een meubel onverhoopt toch beschadigt retour komt, dan brengen wij hiervoor kosten in rekening. Het is mogelijk dat deze kosten gelijk staan aan het aankoopbedrag.